Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

ΑΝΤΙΓΟΝΗ KG: ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ!

Η Αντιγόνη KG γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ πέρασε και ένα φεγγάρι και από την Θεσσαλονίκη. Μια πανέμορφη γυναίκα, ένα πολυτάλαντο άτομο.

Μιλάει 3 γλώσσες, Αγγλικά-Γερμανικά και Ισπανικά ενώ έχει πτυχίο στην πληροφορική.

Σημαντική στιγμή ήταν η φωτογράφηση που πραγματοποίησε στο Λονδίνο και μια τυχαία επίσκεψη για καφε σε καναλι που λόγω ότι η παρουσιάστρια αρρωστησε βγήκε στην εκπομπη και έκανε την παρουσίαση.

Αντιγόνη πως και αποφάσισες να ασχοληθείς με την showbiz ;
Κοίτα, είχα πολύ ελεύθερο χρόνο και γενικά ζούσα σε αυτό το χώρο, έχω αρκετούς φίλους. Καποια στιγμή μου έγινε πρόταση να πάω για φωτογράφηση στο Λονδίνο, δεν αρνήθηκα και μετά ακολούθησε και η εκπομπή κυρίως λόγω τύχης.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο εμφανισιακά;
Η όλη μου κίνηση νομίζω είναι αυτό που ξεχωρίζει αλλά οι άντρες κοιτάνε τα πόδια μου κατευθείαν!

Θα έκανες γυμνή φωτογράφηση;
Αν γενικά το concept της φωτογράφησης ήταν κάτι που με αντιπροσώπευε και γινόταν από γνωστό φωτογράφο τότε θα έλεγα το ναι.

Τι θα πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε πλησιάσει;
Καταρχήν να έχει μυαλό αλλά επίσης και λεφτά.

Τα λεφτά τι ρόλο παίζουν στην ζωή σου;
Τα ίδια δεν έχουν καμία αξία, όμως παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί μπορούν να δώσουν αξια και εξουσία και στον τελευταίο τροχό της αμάξης.

Το σεξ στην ζωή σου τι ρόλο παίζει;
Το σεξ στην ζωή μου είναι το ωραιότερο πράγμα και φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο.

Θα έκανες ή έχεις κάνει ποτέ one night stand;
Δεν έτυχε μέχρι σήμερα αλλά ούτε πρόκειται να τύχει

Και μια τελευταία ερώτηση αυτή την περίοδο είσαι μόνη ή υπάρχει κάτι στην ζωή σου;
Εδώ και 3 μήνες δεν είμαι μόνη μου, έχω σχέση με γνωστό ποδοσφαιριστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου