Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΥ: Κερδίζει τις εντυπώσεις με διαφορά στήθους!

Η Αναστασία Κρητικου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Οταν έφτασε 17 ετών αποφάσισε να έρθει στην Αθήνα για να ασχοληθεί επαγγελματικά με το modeling. Εχει κάνει μέχρι σήμερα πολλές φωτογραφήσεις και έχει συμμετάσχει σε πολλές επιδείξεις μόδας.

Μιλάει αγγλικά και γερμαντικά ενώ έχει τελειώσει σχολή για styling μακιγιάζ και modeling.

Φιλοδοξία της είναι να κάνει καριέρα σε Ελλάδα και εξωτερικό στο χώρο του modeling αλλά δεν κρύβει και την φιλοδοξία της να ασχοληθεί και με το χώρο της υποκριτικής αφού ήδη έχει λάβει μέρος στην ταινία ‘Εικόνα σου είμαι' .

Στη συνάντηση που είχαμε με την Αναστασία μας αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες για την προσωπική της ζωή...

Αναστασία πως και αποφάσισες να αφήσεις την Θεσσαλονίκη και να έρθεις στην Αθήνα ?
Κοίτα στην Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι πιο περιορισμένα και οι ευκαιρίες λιγότερες, ο χώρος της showbiz που εμένα με ενδιαφέρει έχει κέντρο την Αθήνα συνεπώς δεν είχα και άλλη επιλογή.

Είσαι ήδη 4 χρόνια στην Αθήνα και έχεις κάνει πολλές φωτογραφήσεις και επιδείξεις μόδας, τα επομένα βήματα ποια είναι;
Θέλω να κάνω καριέρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αλλά θα συνεχίσω να κάνω αργά αλλά σταθερά βήματα. Γενικά δεν κάνω σχέδια προσπαθώ να είμαι προσγειωμένη και ελπίζω για το καλύτερο.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ασχοληθείς με το modeling και γενικά την showbiz;
Ηταν και παραμένει όνειρο ζωής για μένα ο χώρος του modeling και γενικά της showbiz. Από μικρή μου άρεσε ο χώρος και ήθελα να συμμετέχω και εγώ, φυσικά όταν μου δόθηκε η ευκαιρία δεν δίστασα καθόλου να το κάνω.

Η σχέση σου με τα λεφτά ποια είναι; O χώρος του modeling και της showbiz έχει τόσα λεφτά όσο νομίζουμε;
Τα λεφτά νομίζω ότι είναι σαν τα ψάρια, πρέπει να τρώγονται φρέσκα... (γέλια..). Οσον αφορά για το χώρο της showbiz σαφώς και κερδίζεις περισσότερα χρήματα σε σχέση με άλλα επαγγέλματα αλλά όχι τόσα όσο κάποιοι λένε.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο εμφανισιακά;
(γέλια...) Κατά γενική ομολογία το στήθος μου και τα χείλια μου...

Θα έκανες γυμνή φωτογράφηση;
Εχω ήδη κάνει... δεν έχω κανένα κομπλεξ με το σώμα μου οπότε δεν έχω και κανένα πρόβλημα με το γυμνό.

Τι θα πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε πλησιάσει;
Μυαλό και κατα προτίμηση και γυμνασμένα μπράτσα...

Το σεξ στην ζωή σου τι ρόλο παίζει;
Πρωταγωνιστικό θα έλεγα... (γέλια..)

Θα έκανες ή έχεις κάνει ποτέ one night stand;
Δεν έχω κάνει μέχρι τώρα αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για το μέλλον, δεν το αποκλείω..

Και μια τελευταία ερώτηση αυτή την περίοδο είσαι μόνη ή υπάρχει κάτι στην ζωή σου;
Αυτή την περίοδο είμαι μόνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου