Σάββατο 3 Απριλίου 2010

ΜΑΡΙΕΛΑ ΒΑΚΡΑ: Είναι μικρή και... τριανταφυλλένια

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καβάλα όμως με το ενηλικιώθηκε κατέβηκε στην Θεσσαλονίκη για να πραγματοποιήσει τα ονειρά της. Εχει λάβει μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς και καλλιστεία στην Βόρεια Ελλάδα και φυσικά τα κατέκτησε όπως και όλους τους ανθρώπους της showbiz.

Μιλάει γαλλικά και αγγλικά και έχει πτυχίο πληροφορικής. Αυτή την περίοδο σπουδάζει στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 'Νοσηλευτική' και στόχος της είναι να τελειώσει τις σπουδές με επιτυχία.

Φιλοδοξία της όμως και ένα όνειρο που έχει ξεκινήσει να πραγματοποιείται είναι να κάνει καριέρα στο χώρο του modeling στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η Μαριέλα μας απάντησε με ειλικρίνια σε όλες μας τις ερωτήσεις....

Λοιπόν Μαριέλα, έχεις πετύχει και έχεις αναγνωριστεί στο χώρο της showbiz στην Θεσσαλονίκη, τα επόμενα βήματα?
- Θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μόντελινγκ, να κάνω καριέρα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Πόσο καιρό ασχολείσαι με το modeling;
- Ασχολούμαι επαγγελματικά εδώ και 3 χρόνια, δηλαδή από τα 17.

Πως σου ήρθε η ιδέα να ασχοληθείς με το modeling;
- Ηθελα να ασχοληθώ από μικρή, θυμάμαι τον εαυτό μου από 10 χρονών να ντύνεται και να ποζάρει στον καθρέφτη. Εβλεπα και συνεχίζω να παρακολουθώ στην τηλεόραση όταν έχω χρόνο οτιδήποτε αφορά την μόδα.

Το δυνατό και αδύνατό σου σημείο;
- Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να απαντήσω εγώ αυτήν την ερώτηση αλλά από τα σχόλια που ακούω είναι ότι έχω από τα καλύτερα οπίσθια στην Ελληνική showbiz, αυτό έχουν γράψει και πολλά περιοδικά.

Η σχέση σου με τα λεφτά ποια είναι;
- Εχω παράξενη σχέση με τα λεφτά, μου αρέσει να περνάω καλά συνεπώς τα έχω ανάγκη και ο χώρος του modeling μου δίνει την δυνατότητα να βγάζω χρήματα.

Τι θα πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε πλησιάσει;
- Καταρχήν να είναι εμφανίσιμος, να με προσέχει, να έχει status και χρήμα και λατρεύω τα καλά αυτοκίνητα.

Το σεξ στην ζωή σου τι ρόλο παίζει;
- Το σεξ και στην δική μου ζωή παίζει σημαντικό ρόλο και μου αρέσει να το απολαμβάνω με τον σύντροφο που είμαι ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου